kettlebell debrecen
top_right_corner
RKC TL CK-FMS instruktor


Dragon Door
FMS
Kettlebell Europe
Hard Style Training Deutschland
http://www.manandmotion.com/
Kettlebell Hungary
Clubbell Hungary
Tacticalshop
Corpus Fitness
Ten-Shin SE
Shogun SE

Kettlebell Debrecen

Csoportok, workshopok

Figyelem! Honlapunk 2012 elején megújult! Az aktuális verzióért katt ide!



A csoportos edzések hierarchiája, órarend
arrow

Az eszköz egyszerű, a rendszer bonyolult. Ebből kifolyólag az edzések rendszere is bonyolultnak tűnhet első ránézésre, de hidd el, rengeteget agyaltam, amíg sikerült úgy összerakni, hogy amennyire csak lehet, megkönnyítsem neked az Erő iskolájához való csatlakozást, de a hatékonyság se lássa kárát. Hát, ennyire telt :) Legyél velem türelmes (ígérem, én is az leszek majd veled), és nézzük végig sorban, az elejétől. 

Az egész lényege végülis az, hogy az RKC edzés rendkívül verzatilis rendszer, azaz hozzáidomítható a legkülönfélébb célokhoz, de ehhez előbb meg kell tanulni az alapgyakorlatokat valamilyen formában.

Ha teljesen kezdő vagy, az első lépés számodra a 3 hónapos Kezdő csoport. A mindenkori induló csoportokat  megtalálod itt.

Itt elsősorban a technikák, alapelvek oktatása történik. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem fogsz elfáradni/erősödni/stb., de ez úgymond mellékhatás. Az elsődleges cél az, hogy megtanuld az alapgyakorlatokat annyira, hogy be tudj kapcsolódni a folyamatosan működő haladó csoportok munkájába, ahol az "igazi", célirányos edzések folynak (vagy biztonságosan és hatékonyan tudj otthon edzeni, ha úgy döntesz).

Ne félj a haladó csoportokba való utólagos csatlakozástól: ahogy mondani szoktuk, a kettlebell edzésbe "mindenki a maga szintjén hal bele", a csoportokon belül is mindenki külön-külön, a maga céljainak, képességeinek és lehetőségeinek megfelelő, személyre szabott feladatokat és terhelést kap (más súly, más mennyiség, más gyakorlat-variáció, más pihenőidő, stb.). 

Alább találsz egy kis válogatást a haladó edzéseken választható lehetőségek közül. A teljes "kínálat", árakkal,  feliratkozási lehetőséggel egy nem publikus oldalon található, a linket a kezdő csoport vége felé minden résztvevő e-mailben kapja meg.


No és akkor lássuk, mi mikor van:


Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
10:00 Haladó
10:30
xxx
17:00 Haladó
17:30
TRX (Zoli)
folyamatos

TRX (Zoli)
folyamatos
18:00 Haladó Haladó  Haladó
18:30  Kezdő
 jan. 3-tól
Kezdő   
jan. 3-tól
19:00 Haladó Haladó Haladó
19:30 Haladó Haladó
20:00
Kezdő
nov. 21-től
Kezdő
nov. 21-től

20:30 Haladó Haladó
21:00

21:30


Kezdő csoport (3 hónap)
arrow

Doc Cheng, turkish getup1. hónap, heti 2 edzés - deadlift, swing, TGU és további 10+ kapcsolódó gyakorlat és variáció

Program Minimum. A swing és a TGU (közismertebb nevén "a török") és az elnyűhetetlenség alapjai.

A kettlebelles társadalom köz-véleménye szerint ha valaki semmi mást nem csinál, csak ezt a két gyakorlatot, azzal szinte minden szempontból képes körbeedzeni magát. 

Pavel Kezdd el a kettlebellt! c. könyvében a Pareto-elvre emlegeti példaként, ami azt mondja ki, hogy a befektetések 20%-ából származik a nyereség 80 (vagy még több) %-a...

beast Kenneth Jay2-3. hónap, heti 2 edzés - clean, nyomás, guggolás, snatch és további 15+ kapcsolódó gyakorlat és variáció

Rite of Passage. Már túl vagy a Program Minimumon, tudod, hogy ez neked való. Gyerünk tovább. Jönnek a még hiányzó alapgyakorlatok: a clean, a guggolás, a nyomás és persze a snatch. A végére mindent megtanulsz, ami a felnőtté váláshoz a klasszikus RKC edzéshez szükséges.

Feltétel: elszántság :)
Kezdés, időpontok:  ld. az órarendben
Utólagos csatlakozás az első hét után már nem lehetséges!
Helyszín: Corpus Fitness, Debrecen, Oláh G. u. 5. 
Díj: 10.000Ft/hó, vagy
Teljes kezdő kurzus (13 hét): 27.000Ft - pénzvisszafizetési garanciával!
Regisztráció:  e-mailben
Maximális létszám: 15 fő.

A kurzus  elvégzése után ilyen lehetőségeid vannak:
- otthon gyakorlod a tanultakat, egyedül vagy félprivát (edzésterv + időnkénti ellenőrzés) alapon;
- folytatod tovább az edzést a haladó csoportokban;
- privát és kiscsoportos edzésre is van (korlátozott) lehetőség.


Haladó - Középhaladó
arrow

Elvégezted a kezdőt - elvileg már nem vagy önveszélyes :))  Mégis, úgy érzed, lenne még mit gyakorolni? Van még mit javítani a mobilitásodon és/vagy stabilitásodon? Szeretnél finomítani a kezdőben elsajátított technikáidon, hatékonyabbá tenni azokat?

Gyakorolj, lazulj, erősödj - 3 in 1 :) Ideális hosszabb kihagyás utáni "nagy visszatérőknek" is.



Haladó - Helyrehozzuk!
arrow

Szeretnéd visszaszerezni a régi formádat? A mozgás szabadságát? Nem akarsz beletörődni, hogy itt fáj, ott fáj, itt húzódik, ott nyilallik, itt nem hajlik, ott van bekötve, a korral/régi sérüléssel/[tetszőleges elvigasztalás helye] jár?

A rossz hír:
A tested jelenlegi állapota, működőképessége egyenes következménye annak, ahogyan eddig használtad. Nem "maguktól" alakulnak ki a tartáshibák, a bekötött ízületek, a beszűkült mozgástartomány és a kompenzációból adódó túlterhelések jelentkezése valahol másutt, stb. Vagy láttál már 6 év alatti gyereket ilyen gondokkal küszködni? Szóval magadnak köszönheted, meg a rossz beidegződéseidnek. Nesze neked civilizált életmód.

A jó hír:
A tested jövőbeli állapota, működőképessége egyenes következménye lesz annak, ahogyan jelenleg használod. Mivel a mozgás irányításáért a központi idegrendszer felelős, a mozgás újra-tanulható,  a tartáshibák kiküszöbölhetők, a kötöttségek oldhatók - csak "szoftvert kell frissíteni". Ez elég futurisztikusan hangzik, tudom, de az eredmény az, ami számít.

Z-Health és CK-FMS rendszerű integrált fejlesztés,  ahol az erősítés mellett nagyobb hangsúlyt kap a rehabilitáció, a tartáshibákból adódó vagy régi sérülésekből visszamaradt fájdalmak megszüntetése, az életminőség javítása. 


Haladó - Alakformálás
arrow

Szabadulj meg feleslegessé vált zsírpárnáidtól! Építs élet-képes, sűrű, tömör, definiált izomzatot! Alkosd magad újra, olyannak, amilyennek megálmodtad!

Zsírégetés, alakformálás - ha már nem hiszel a mesékben, bűvös bogyókban, csodaturmixokban, az "izompumpálás",  a mókuskerék-"kardió" és a mágikus zsírégető zóna mítoszában...

Tévedések elkerülése végett:

Az, hogy mekkora a tömeged, attól függ, MENNYIT eszel, ahhoz képest, hogy mennyi kalóriát égetsz.
Ha túl keveset, tehát kalória-deficitben vagy, akkor nincs az az edzésprogram, ami tömeget tudna varázsolni rád. A semmiből ugyanis nem lehet építeni semmit.
Ha meg túl sokat, azaz kalóriatöbbleted van, akkor súlyt (izmot és zsírt, változó arányban, de erről ld. lentebb) fogsz magadra szedni, edzhetsz bármit/bárhogy, sőt, ha semmit nem edzel, akkor is - ennek semmi köze a kettlebellhez.

Az meg, hogy a tömeged milyen összetételű (testzsírszázalék, izomzat minősége, arányossága, stb.), attól függ, MIT eszel és HOGYAN élsz/edzel.
Például tejberizsből és zsíros kenyérből nehéz minőségi izmot gyártani.  Meg persze akkor is, ha az izomzatod nem kapja meg a megfelelő mennyiségű ÉS intenzitású terhelést. (Minőségiről van szó, nem vizes-szivacsos kamu-tömegről).
Szintén nem könnyű leapasztani a zsírréteget, ha közben folyamatosan tömény szénhidráttal táplálod, és/vagy a szervezetedet a sok hosszú, alacsony intenzitású "zsírégető zónás" edzéssel arra tanítod, hogy amit csak lehet, zsírként raktározzon (mert arra ugye folyton szükség van) és inkább a saját izomszövet elégetéséből tartsa fenn magát (arra meg nincs, hisz nincs intenzív terhelés). Persze, ha kalória-mínuszban vagy, a kilók száma csökkenni fog így is (bár még ez sem biztos, ez itt egy végtelenül összetett folyamat végletekig leegyszerűsített leírása), de a testzsírszázalékod nem biztos, hogy - sőt, biztos, hogy nem - a kívánt irányba fog változni.

Semmi nincs ingyen, és semmi nem marad következmények nélkül.
A jelenlegi kinézeted (is) egyenes következménye annak, ahogyan eddig éltél. Amikor változtatsz dolgokon, annak a hatása bizonyos időn belül ugyanígy megjelenik. És ha aztán ismét visszatérsz a korábbi szokásaidhoz, akkor az is. (Jojo-effektus, ismerős?) Tartós hatást tehát csak tartós változtatásokkal, életmódváltással lehet elérni.

Gondold át ezeket, mielőtt jelentkezel - ne építsünk légvárakat.


Haladó - Kettle-building
arrow

"Mert a méret igenis számít!"

Testépítő edzés kiegészítéseként megelőzi az eddig elkerülhetetlennek hitt mellékhatásokat, az izmok bekötését, a mozgástartomány beszűkülését, az ízületi fájdalmakat. Erőssé, ellenállóvá teszi az inakat, szalagokat, acélossá a törzsizomzatot, hogy bírják a "bodys" intenzív volumen-munka okozta megterhelést. És mellesleg úgy szálkásít, mint semmi más, ráadásul izomveszteség nélkül!


Haladó - Élet-képes erőnlét
arrow

A mindennapokban is használható erőt akarsz? Egészséges, teherbíró ízületeket? Strapabíró keringési rendszert? Egy öszvér munkabírását?

Klasszikus haladó RKC edzés a funkcionális fitness jegyében.


Haladó - FIGHT!
arrow

Acélos erőre, halálos robbanékonyságra, elnyűhetetlen szívósságra, sérülésekkel szembeni ellenállóképességre, mentális keménységre és egy mutáns mozgékonyságára van szükséged, lehetőleg azonnal?

Keményvonalas katonai erőnléti edzés a meglévő izomtömeg hatékonyságának maximalizálására. Taktikaiaknak, rendvédelmieknek, harcművészeknek, kontaktos csapatsportolóknak (pl. hockey, amerikai foci, foci, kosár-, kézilabda, stb.) - és minden "nagyfiúnak", nodepláne "nagylánynak", aki elég kemény hozzá... :)



bottom_left_corner