Életmód-tanácsadás Nyomtatás
Írta: Administrator   
2011. augusztus 30. kedd, 02:15

„A fogyás erőfeszítést, őszinteséget, felelősségvállalást, hosszú távú tervezést, kreativitást, intenzitást, fegyelmet, megfontoltságot, irányítást és ellenőrzést igényel. Nem könnyű. Nem bűvös bogyók hatására fog bekövetkezni. Akkor járhatsz sikerrel, ha ezt elfogadod.” (Craig Ballantyne)

De a fentiekből következő tanulság nem csak a fogyásra vonatkoztatható. Bármi is legyen a célod az edzéssel, NEM az fogja a döntő szerepet játszani, amit abban a heti néhány órában véghez viszel. Fontos, kétségkívül, de messze nem az egyetlen tényező.

Mi történik a többi 160+ órában?

Mi a helyzet a motivációval?
Mennyi és milyen jellegű támogatásra van szükséged, és kitől?
Megvannak-e a szükséges biomechanikai, fiziológiai alapok?
Terhelhető-e a szervezeted, van-e gátló tényező? (pl. magas vérnyomás, asztma, stb.)
Milyen egyéb terhelés (pl. stresszhatás) ér?
Megfelelő-e, támogatja-e a céljaidat a táplálkozás, a pihenés, a regeneráció?
Van-e kész forgatókönyved váratlan helyzetekre?

És egyáltalán, felmérted-e a lehetőségeidet és ellenőrizted-e, hogy azokhoz képest a céljaid reálisak-e...?

Módosítás dátuma: 2011. augusztus 30. kedd, 02:16